maanantai 24. marraskuuta 2014

Paremmalla mielellä


Mustan torstain jälkeen koitti sitten valkoinen perjantai ja viikonloppu! Ai että oli ihanaa kun satoi lunta! Tuli niin jouluinen fiilis ja vauvan syntymäkin tuntui olevan heti asteen verran lähempänä. Oli kyllä taas kerran kiva viikonloppu ja vastapainona torstain synkistelylle mulla oli niin loistava ja onnellinen fiilis että hymy ylsi korvasta korvaan!


Tässä mä seisoskelin ja katselin lumisadetta, joka ei kyllä kuvasta oikein erotu...
Perjantaina A:lla oli työkaverit meillä käymässä ennen kuin ne lähti koko porukka pikkujouluihin. Työkaverit toi mukanaan kauheesti kaikkea pikkupurtavaa: hedelmiä, suolakeksejä, oliiveja ym ja niitähän jäi sitten jäljelle joten ollaan niitä saatu tässä popsia. Kemujen aikana mä lähdin hakemaan autoa lainaan mun vanhemmilta. Sillon alkoi just kamalasti pyryttää lunta ja seisoskelin vaan meidän eteisessä ja ihailin lumista maisemaa makkarin ikkunan kautta. Auto ja maa oli kyllä niin paksun lumen peitossa että olis pitänyt olla mun Sorelit jalassa.. Vaikka on noissa mun "väliaikakengissäkin" vähän vartta niin silti lunta pääsi kenkiin. Illalla hain A:n pikkujouluista ja onnistuin hukkaamaan avaimeni siinä samalla reissulla. Se otti kyllä aika reilusti päähän varsinkin kun meillä on joku kuukausi sitten vaihdettu uudet lukot. Yöllä ihailin vielä talvista maisemaa kylppärin ikkunasta ja räpsin siitä pari kuvaakin, joista yksi tossa ylimpänä:) Sillon kun on satanut lunta taivas näyttää niin ihanalta.






Lauantaina huristeltiin Ikeaan ja rautakauppaan ja illalla haettiin mun vanhemmat lentokentältä. Ne oli tuoneet ihan hillittömästi meille tuliaisia! Vauvalle neuletakki, 2 pipoa ja sukat ja meille mm. paitoja, huiveja, pyyhkeitä, suklaata ja aloe verasta tehtyjä erilaisia rasvoja ja saippuoita. Näin paljon tuli kuulemma kiitoksena siitä kun haettiin ne kentältä ja kävin kastelemassa kukkia, vaikka eihän noista nyt mitään vaivaa ollut:D



Sunnuntaina lähdettiin A:n äidin kanssa katsomaan joulukadun avajaisia ja käytiin samalla vähän Stockalla ostoksilla ja "kahvilla". Kukaan meistä kolmesta ei juo kahvia joten vähän hassu toi sanonta nyt:D A:llehan ei oo kahvi koko raskauden aikana maistunut ja mä tai A:n äiti ei juoda kahvia koskaan muutenkaan. Eikä muuten juo munkaan äiti eikä pikkuveli. Eikä läheisin ystävä. Et mulla on yllättävän paljon kahvittomia ihmisiä kaveripiirissä! Ollaan enemmänkin tee-ihmisiä. No joo. Sunnuntain aikana onnistuttiin vihdoin asentamaan keittiön välitilaan lasi ja kiinnittämään loput irralliset jalkalistatkin. Eli vihdoin lähti noi loput remppajutut etenemään. Jee!

Viimeiset puuttuvat ostokset eli tuttipullut ja harsot. Ja vähän ostoslistan ulkopuolisiakin:D

Minä joulukadulla

2 kommenttia :

  1. Mekin ollaan fiilistelty lunta ja joulukatua, tosin Turussa! :D Ja hei meidän osoite on muuttunut, uusi osoite on: awholelottahappiness.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihana joulu! Harmi että täällä ainakin lumet suli, toivottavasti satais vähintäänkin jouluksi lisää. Hyvä tietää uusi osoite, täytyy vaihtaa se tonne sivupalkkiin:)

      Poista

Blog Design by Get Polished